vrijdag 4 februari 2011

Tuniekjes en in the hoop etuitje.




Uit dezelfde Knippie als het vorige bericht maakte ik deze tuniekjes.Ze vallen als een lang shirt.De blauwe versie is volgens de beschrijving,met plooien.De groene versie heb ik gerimpeld aangezet en de hals wat minder wijd gemaakt en boordjes aan de mouwen.Ik twijfel alleen aan de 'kleurvastheid'van de blauwe...gisteren heeft ze de tuniek al gedragen en het lijkt net of de stof nu al vaal aan het worden is.De groene lap is een ruillap van de Sancho ontmoetingsavond Alblasserwaard.
De etui lag me al even aan te kijken dus gisterenavond even een proefje geborduurd.Je maakt het etuitje helemaal in de borduurring.De borduur erop is een freebie en heb ik gelijk ook even getest.Beide verkrijgbaar bij : http://www.applicatie-en-zo.nl/
Het love hangertje is een oorbel die de meiden bij een tijdschriftje kregen maar niet leuk vonden.Gezellig weekend,ondanks het herfstachtige weer buiten.

7 opmerkingen:

  1. Leuke tunieken. Lian heeft ook een shirt in de roosjesstof en die werd snel vaal, omdat ze hem zelf leuk vindt blijft ze hem wel dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke tunieken! Ik had voor suze ook een jurkje gemaakt in de blauwe roosjes stof en het stofje werd ook erg snel vaal..... Dus erg herkenbaar.
    Ik had ook nog een rood witte stippen tricot die net zo snel vaal werd. De rest van de tricots bleef gelukkig mooi :)
    Jij ook een fijn weekend! Ach het herfsterige weer heeft ook wel weer wat! Kaarsjes aan, gezellig muziekje aan en lekker binnen blijven met z'n allen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super zeg die tuniekjes! En het etuitje ook... leuk die freebee erop!

    fijn weekend ;)

    Petra..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tuniekjes geworden! Het etuitje is ook leuk zeg!

    Grt. Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn het leuke tuniekjes geworden.
    De etui ziet er ook mooi uit.

    Groetjes Arjanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke tunieken, groene tricot is leuk
    verwerkt;-)Etui in de hoop maken kan ik me nog steeds niets bij voorstellen moet ik me nog eens in verdiepen. Fijn weekend vanuit een winderige polder.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel erg leuk die tuniekjes !!
    dat etuitje is ook geweldig geworden !!
    ik hou van in the hoop ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!