donderdag 17 februari 2011

Krans gemaakt en zeepketting.




Een krans gemaakt van grove wilgentenen met zijtakjes.Ik had me voorgenomen dit keer een niet te groot strak kransje te maken..nou kijkzelf maar het is toch weer een grote en robuuste krans geworden.Zoals gewoonlijk!!Nu even opgevuld met mooie vergeet me nietjes en blauwe druifjes,maar op zich heeft de krans niet veel meer nodig,dus zonder iets kan het ook prima.
Op de andere foto's het kinderfeestje van Marije.Ze hebben een zeepketting in elkaar gefreubeld ,tussendoor buiten gespeeld en gezellig met de 'kleine'pannetjes gegeten(gourmetten).Op naar het volgende feestje!

8 opmerkingen:

  1. Ooh super die krans! heerlijk weer die vergeetmijnietjes.. zijn echt van die hebbedingen die alles zo gezellig maken he!

    Leuk idee voor het feestje.. zo hebben ze ook nog iets speciaals mee naar huis.

    groetjes.. Petra ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee zeepkettingen maken!
    Hebben jullie daarvoor een workshop gevolgd???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er leuk uit zeg, en die krans is prachtig. groetjes lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gezellig allemaal en ik ruik...het voorjaar bijna!

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Arjo,

    Dus die krans had een eigen willetje??? Hihihi....wel apart! Je hebt gelijk, veel hoeft daar niet bij, hij is zo al mooi genoeg!!

    Leuk al die meiden met hun zeepketting!!

    Fijn weekend alvast, groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat mooi zeg een zelf gemaakte krans die is je goed gelukt.

    leuk he als de meisjes gezellig samen aan het freubelen zijn.

    Fijn weekend
    groet Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk joh, die krans, zo is hij ook al helemaal zonder wat erbij.
    Zeepkettingen maken op een feestje is een erg goed idee. Ik had het idee al vaker gehoord, 't is op dit moment echt in volgens mij. Heb je daar pakketjes voor gekocht ofzo?
    Nou nog een goed weekens toegewenst.
    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het altijd zo leuk wat jij allemaal doet.ik kijk altijd even bij je....oftewel ik kom af en toe even buurten hihi.superleuk dat je zo handig bent en het allemaal laat zien!!!!!
    met vriendelijke groet,marjolein

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!