donderdag 24 februari 2011

Romantische set.



Een Roos bloesje(5004) van Tante Ema stof,gemaakt bij het wikkelrokje (Knippe herfst 2008)van Eline's Huis stof.Het rokje sluit met 2 riempjes en heeft een grijs/blauwe linnen onderrok.Anders werd het wel heel erg zoet .De stof kocht ik bij de stoffenkraam evenals het geweldig leuke boek:Eline's Huis.Het tweede 'knoop'bloesje is in de maak want met deze komt ze de zomer niet door.Haar zusje blij,want die is ook helemaal weg van het bloesje.Ik haakte ook wat bijpassende bloemetjes erbij.1 voor op het haarbandje wat ik maakte van FM elastiek,toevallig precies in de juiste kleuren!Nu nog het gehaakte tasje afmaken en dan zal ik kijken of het model zin heeft om een keer te passen.

13 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig setje! Mooie stofjes en hele mooie kleuren!
    Ik hou daar wel van!

    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zeker een romantisch setje. Super leuk!!!Lieve stofjes zo bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig! Die zakjes op het bloesje zijn helemaal super, de stoffen staan zo leuk bij elkaar.

    Groetjes, Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk setje !!!
    Krijg meteen zin in het voorjaar !!!!

    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig setje heb je gemaakt. Het is helemaal perfect op elkaar afgestemd. Alle stofjes, details van riempjes, gehaakt bloemetje, de zakjes op het bloesje. De stoere grijsblauwe onderrok, kraagje en mouwboordjes in een ander stofje... schitterend gemaakt!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige set geworden. Mooie details!

    Groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superlief setje! heel mooi bij elkaar gezocht de stofjes! Mooi gemaakt weer..

    liefs.. Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig setje! Leuk gecombineerd al die stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk!
    Dat moet een feest zijn voor je dochter om te dragen.

    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, ik kom nog een keer voorbij, nu niet om te reageren op je prachtige setje, maar om even door te geven dat ik je een Award heb gegeven. De Liebster Blog Award, kijk maar even naar mijn blog.!!

    Fijn weekend, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk setje! Romantisch maar niet te zoet door de grijze stof. Ben goed geslaagd hoor!
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow Arjo,

    Wat ontzettend leuk,zo al die stofjes bij elkaar! Zoiets ziet er meteen prachtig uit!


    Is ook zo leuk om te maken he!

    Wat zal je dochter er blij mee zijn!!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Lies, even een vraag, farbenmix elastiek waar koop je die?
    Heb jij speciale winkel waar je zulke dingen koopt?
    En die haarband heb je daar ook patroon van?Of kun je die ook kopen?

    Wat een vragen hé, ik hoop dat je het niet erg vindt.
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!