dinsdag 15 februari 2011

Sneeuwklokjes!




Geinspireerd door de natuur, ging ik weer van mijn 'padje'af.Iedereen zie ik van die mooie to do lijstje hebben,nou bij werkt dat dus niet.Zo ook nu:ik moet vanalles maken ben met gordijnen bezig,maar zag de eerste sneeuwklokjes buiten en dacht..o ja ik heb nog van die leuke borduurjes van sneeuwklokjes.Hup opgezocht en even lekker uitgeborduurd en op het zoveelste tasje gezet.(gebaseerd op het 'Bij Heart'tasje van FM)Het is dus helemaal niet nodig maar ik word er zo blij van!Inmiddels zijn de gordijnen ook bijna af en vervolg ik mijn route weer.Fijne dag vandaag!

8 opmerkingen:

  1. Ooooh nog meer spul in de gang om over te struikelen whahahahaha.. ;)
    Lief tasje.. snoezig he die sneeuwklokjes!

    liefs.. Peet..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker hoor, van die spontane acties. Van die voorjaarsbloemen die te voorschijn komen wordt je vrolijk! Leuk tasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, ik wijk ook heel vaak van mijn to do lijstje af, waardoor het lijstje eigenlijk alleen maar langer wordt...
    Leuk , vrolijk tasje is het geworden. Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fantastisch tasje, die kun je nooit genoeg hebben, Hannah en Eva hebben ook al een hele verzameling!
    Enne to-do-lijstjes zijn er toch om vanaf te wijken ;-) dat roep ik tenminste nogal eens!

    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is vrouwen eigen toch om "van het padje te gaan" en dan vervolgens te denken waar je nu uiteindelijk mee bezig was;-)Het resultaat mag er zijn hoor!
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooo... leuk zeg !! krijg helemaal zin in het voorjaar zo!!
    En ja ik heb ook zo'n lijst, maar hier wordt hij ook steeds langer ipv korter ;-)
    super leuk model die tas!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. eehhh... maar volgens mij is het niet 'Bij Heart'tasje toch? maar : roundabout? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha ha..Ja dat klopt Mirella,maar ik bedoelde eigenlijk meer de werkwijze/afwerking!!Wel een orginele benaming trouwens.:)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!