dinsdag 8 februari 2011

Buggypak,Kroelpopje,Tuniek op model.




Buggypak.Uit een oude Knippie,er worden alleen maar jongetjes geboren in onze familie dus nu maar eens wat anders gemaakt.Het pak gaat helemaal open met een rits tot in het been.Heel handig bij het aan trekken van het pak.
De andere kroelpop is op bestelling.En het tuniekje van het vorige blogbericht op model.Ze is er helemaal weg van.Vooral van de groene!!En vandaag met het mooie weer krijg je gelijk een voorjaarsgevoel door de frisse kleur.

13 opmerkingen:

  1. Jee, je bent echt een vlijtige Lies,
    Leuk!?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi buggypak!! En de tuniek staat haar super. Ik kan me voorstellen dat zij het voorjaar meebracht vandaag, wat een heerlijk weer was het.

    Groetjes, Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het tuniek staat haar prachtig,lekker fris. Het buggypak is ook super leuk geworden en lijkt me heerlijk warm.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi gemaakt allemaal!

    Groetjes,
    Mariane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief buggypak. Ik zou willen dat ik Jelle nog in zo'n lief pak kon stoppen. Maar hij is alweer zo'n grote beer geworden.
    Het tuniekje staat echt leuk bij je dochter.
    Leuk dat ze hem nu met dit mooie weer zo buiten kon showen. 't Was echt heerlijk vandaag.
    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je alweer veel gemaakt! En weer zo leuk! De tuniek vind ik echt heel mooi, net als het buggypakje, of hoe noemen jullie dat (bij ons heet dat een kruippakje :-) ).

    Super

    groetjes,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Arjo,

    Leuk ja, staat ook leuk!

    Ik vind ze allebei erg mooi!Ook het lampje mag er zijn!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw leuk zeg !! schattig dat kleine spul !!
    Die tuniek staat prachtig !!
    Wat een geweldige stof is dat zeg (groen gestipt) nog ergens te krijgen denk je? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gosh wat schattig zeg dat pak en die tut!
    De tuniek staat erg mooi.. heel mooi dat groene.. lekker fris kleurtje voor het voorjaar!

    ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke dingen heb je weer gemaakt! En het tuniekje staat haar super!!

    Groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtig kado dat pak en het tuniekje staat erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk om de tuniek op model te zien. Mooi gecombineerd met het sjaaltje, is mijn dochter ook helemaal weg van. Lekker warm pak voor de baby!
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat tuniekje heb je echt prachtig gemaakt! Ik ben er helemaal verliefd op!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!