woensdag 9 maart 2011

Kinderfeestje.

Gisteren met het mooie weer leuke ondergrondjes wezen kopen bij Xenos..mmm wat een leuk servies hadden ze daar(stiekum ook een mooie theepot met kopjes voor mezelf meegenomen).Dat was de basis voor de bloemstukjes voor Benthe's kinderfeestje vandaag.Op de terugrit bloemetjes in de kleurtjes van het servies gekocht op de markt..de voorpret was gewoon al genieten.Vandaag de gerbera's op draad gezet en nog wat groen uit de tuin geknipt en met de kleintjes aan de gang gegaan.Ze vonden het heerlijk om te freubelen.Zelf hun bloemstuk in laten pakken.Met daarbij nog wat óuderwetse'spelletjes en patatjes eten maakte het tot een waar feestje.t'Was leuk maar nu even bijkomen en vanvond heerlijk relax de legging maken die bij de Nadya hoort.Dan is het tweede zomersetje een feit.

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee om dit te doen op een kinderfeestje. Als de bloemen zijn uitgebloeid hebben ze nog iets over van het feestje!! Moeders allemaal rennen naar de Xenos voor nog meer servies.... hahaha.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh geweldig dit! je bent ook zo´n gezellig mens he!
    Ik zag het servies ook bij Xenos.. ben snel doorgelopen want ik heb al een serviestic heel vervelend haha!

    Leuk gedaan, leuk idee en heerlijk die blije smoeltjes!

    groetjes.. Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, gaaf servies is dat he! Ik heb er een etagere meegemaakt, diep bord, soepkom op zijn kop, ontbijtbord en dan kopje op zijn kop ;-) met daarop het schoteltje!
    Bedenk met dat ik daar niet eens een foto van gemaakt heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een origineel idee! en inderdaad erg leuk servies,helemaal mijn smaak. Helaas geen ruimte meer in onze kasten. (vind m'n man vast niet erg, die houdt meer van strak wit, terwijl het van mij zo bont mogelijk mag zijn)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat een gaaf servies !! zou mooi bij mijn pip servies staan ;-)

    geweldig idee voor een kinder feestje , ga ik onthouden !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee voor een feestje!! Het servies is super. Ik probeer er niks van te kopen (het komt op m'n lijstje voor moederdag ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het eerste wat in mijn opkwam na het lezen van deze post was: wat een origineel idee voor een kinderfeestje. maar nu zie ik dat mijn voorgangers dit ook al geschreven hebben. Dus ik val in herhaling, sorry!
    idd. een prachtig servies. Hier helaas geen plek voor!
    Nog een fijne dag
    groetjes van Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Arjo,

    Wat een ontzettend leuk idee!! Bloemstukjes maken met de kids!
    Voor herhaling vatbaar lijkt me, zeker als je het in zulk mooi schaaltje maakt!

    En zoiets verkopen ze bij de Xenos??

    Helaas wonen we niet zo dichtbij de stad!!

    Fijn weekend, groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je een leuke blog! Heb een beetje rondgekeken en zag heel veel mooie kleding! ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee voor een kinderfeestje. Lekker met de bloemen in de weer en een leuk aandenken thuis. Leuk ook om het in een kopje te doen, een aandenken voor als de bloemen verwelkt zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!