woensdag 3 september 2014

Vest / Jas, Kussen, Knijperzak a la RM, Memobord en nog meer.

 Eerst weer eens een blogje maken nu het normale leven weer is gestart.

 Een tussendoor jasje gemaakt voor dochterlief, incl. voering. Dit draagt ze altijd  graag en het kan best mee tot het gaat vriezen. Van een restantje gelijk een bijpassende sjaal gemaakt,al moet je daar nu nog niet aan denken!
Het is ook niet een hele mooie combi over haar zomerjurkje maar ja ...daar kijken we maar doorheen.
En weer een super leuke opdracht! Mam ik heb een trouwkaart voor je,ga maar los ze heeft dezelfde stijl als jou....Daar ben ik dol op,zulke klusjes. Op de trouwkaart stonden twee foto's, die op de computer gezet en vergroot,gespiegeld en op transfer papier afgedrukt. Nog wat details met de borduurmachine aangebracht en naar gevoel opgepimpt. De stof is een mooie linnen. De achterkant van het memobord ook netjes afgewerkt. Ik moet me zelf dan echt inhouden want ik ben niet te stoppen. Helemaal schattig in zachtrose tule ingepakt,met gehaakt bloemetje enz enz.

 Een nieuwe knijperzak gemaakt voor dezelfde opdrachtgever als hierboven :)
Haar Blond knijperzak was versleten, en nu wilde ze graag iets heel anders.
Heel rustig en éénvoudig dit keer.Goed voor een paar jaar wasjes ophangen.

 De pakken van Huppel-in gepimpt.Ze bestonden 40 jaar dus het moest iets feestelijks worden! Een ballon met 40 erop geborduurd,overal een extra vrolijke zak opgezet en één pak verlengd. Mijn lieve collega heeft de bedrukking verzorgd,super bedankt Janet! 
Nog een memobord voor een Jonh Deere fan. Groot ,stoer en sober.
 Even een tekst uitgeborduurd om te testen.
 Dit heeft niets met hobby te maken ,maar het was zo grappig. Ik kom vanmiddag thuis met mijn tas met boodschappen,en voor ik mijn sleutels op kon hangen lag onze kater er alweer in, Het was goed voor een paar uur slapen! Omdat ik toch met mijn camera rond liep even een plaatje van gemaakt.
Ik hoop dat iedereen wel weer gaat bloggen het is zo stil.....

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dingen heb je weer gemaakt, de persoonlijke touch voor de ontvanger is natuurlijk extra leuk om te krijgen. De knijperzak is leuk en handig, heb het ideetje even opgeslagen. Ik blog stug door en lees graag andere blogs, dus vooral blijven volhouden... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke post... Ik val van de ene ohhh in de andere ahhhh. Zo leuk allemaal. Ik zou zomaar weer zin krijgen in een borduurmachine. Prachtige dingen heb je gemaakt voor het bruidspaar, dat valt zeker te weten in de smaak. Ook het bordursel van huppel-in is weer supercrea, ze waren erg blij met je waarschijnlijk!! Ik vind het ook stil in blogland, heb het idee dat alles steeds meer overgaat naar FB, maar wij houden vol toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi allemaal!! Zo'n knijper zak wil ik ook nog een keer maken, lijkt me super handig. En ja, natuurlijk ook direct een leuk plekje voor je knijpers! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk blogje! Heerlijk, die crea-uitspattingen van jou :) Dat kussen o.a. vind ik helemaal geweldig! En je dochter weer een heerlijk vest. Daar hebben jullie iedere dag plezier van. Goed idee; weer bloggen. Bij mij is het door de vakantie al even stil. Ik hoop eerdaags ook weer eens iets te posten. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat heb je een mooie dingen gemaakt en inderdaad het is erg stil in bloggerland, niks leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad, het was erg stil op de diverse blogs de afgelopen weken, maar dat zal de komende tijd hopelijk wel een beetje aantrekken, ik merk het zelf ook: zoveel plannen maar ondertussen zoveel andere extra dingen aan het begin van het schooljaar, komt goed....blij om weer een blogje van je te zien in ieder geval, met allemaal weer prachtige dingen. Het jasje vind ik zo leuk, de kleur staat je dochter erg mooi! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh lieve kat!
    Wat heb je weer een boel moois gemaakt! Dat kussen.. Zo gaaf! Alles even mooi en netjes! Heerlijk om naar te kijken!

    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ben jij toch creatief zeg! Het ziet er allemaal weer super uit. Vooral het kussen en memobord vind ik een heel speciaal kado.
    Tja ik heb weinig te bloggen, omdat ik al bijna een jaar niets gemaakt heb. Maar binnenkort wil ik toch weer eens beginnen, heb er in ieder geval weer zin in.

    groetjes Wilja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Lies!

    Wat een leuke spullen maak je! Super creatief. Zou ik met je in contact kunnen komen? Ik heb een vraag aan je. Zou je een me een berichtje kunnen sturen op lydiabouwman@gmail.com?

    Groet,
    Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie stoffen heb je gebruikt voor het vest! Vast heerlijk om te dragen! De rest is ook weer prachtig en creatief gemaakt! Het is inderdaad rustig in bloggerland. Heb er ook over nagedacht wat ik met mn blog wil. Het blijft leuk om andere blogs te bekijken en ik vind het ook altijd een leuk archief voor mezelf om nog es terug te kijken, dus we gaan gewoon door.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw ! wat geweldig is het kussen en je memo borden geworden!
    En zo mooi afgewerkt,net asl het vest van je dochter!
    Die knijperzak is ook gaaf,jij maakt heeel veel mensen blij!
    groetjes van de Donck

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk, leuk alles wat je weer gemaakt hebt. Ik zal proberen ook weer eens te bloggen. Ik zit namelijk niet stil;-). Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!