zaterdag 20 september 2014

Bodywarmers, dekbedovertrek & Knuffelpopje, Kussens & Krans.

 Op bestelling een dekbedje met bijpassend knuffelpopje gemaakt.
Alles wat mis kon gaan ging ook mis deze reis. Het knuffeltje heb ik nog een keer moeten maken, ik had de datum verkeerd geborduurd,altijd mijn grote angst geweest en nu gebeurde het! Het is gelukkig allemaal goed gekomen. Je hebt weleens van die weken......
 Ook twee Mr.&Mrs. kussen gemaakt .  De binnenkussen maak ik zelf op maat, en daarna is het zo gepiept. Voor de ene gebruikte ik een stoere canvas,voor de andere een mooie linnen. 
 Door wat kleine foutjes mocht deze lap voor een coupon prijs weg. Nou ik vond de kleuren erg mooi dus een vest voor mezelf van gemaakt. Ik ben op zich best tevreden over het eindresultaat maar om het vest te gaan dragen moet ik nog zoeken naar een juiste combi . Het geeft me een beetje een 'badjas'gevoel vraag me niet waarom. Misschien een kwestie van wennen.
 Een mooie krans van de hortensia Annabell gemaakt. We hebben er genoeg in de tuin staan en ze zijn nu nog mooi groen. Dus heerlijk buiten aan de freubel geweest.
 Voor moeder en dochter een bodywarmer gemaakt. De linkse heb ik doorgestikt en de roze helemaal met de hand door gepit,zodat de voering netjes blijft zitten. Ik vind het namelijk met dit soort stoffen eigenlijk niet mooi,doorstikken. Hoe doen jullie dat? Dochterlief heeft de rose even aan op haar zomerse outfit,dus het staat wat raar. Door die bodywarmer komt een leren riempje,maar dat hadden wij zo snel niet voorhanden.

Gisterenavond  een mini gondelvaart in ons dorp. Wat was het gezellig! Genoten in onze tuin. 

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dingen heb je weer gemaakt. Het sterrenvest vind ik super gecombineerd met de spijkerbroek. Zeker geen badjas;-).
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De borduurmachine staat bij jou niet stil. Wat een mooie dingen heb je ermee gemaakt!
    Dat sterrenvest is leuk geworden, maar ik snap wel dat je er aan moet wennen. Ik denk dat hij juist op een spijkerbroek de beste combi is. Draag hem gewoon thuis een poosje voordat je de straat mee opgaat, wie weet went het toch :).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je weer heerlijk creatief geweest. Ik vind dat zo gaaf dat jij het gewoon doet. Ik moet altijd eerst tien keer denken of ik iets zus of zo doe en waar een lintje of een strikje moet.

    Je sterrenvest is tof. Lekker dragen. Misschien met een felgekleurde sjaal erbij en de rest van je outfit heel basic?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het vest is leuk zo met spijkerbroek en korte laarsjes! Je boft dat je zo dicht bij de lapjes zit :-). Leuke bodywarmers en ook de rest is mooi! Een hortensiakrans staat bij mij ook op de planning. Leuke decoratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super! En wat staat die spijkerbroek gaaf met het vest erop! Heerlijk comfortabel toch zo!
    Mooie borduursels ook weer.. Altijd speciaal om te krijgen of te hebben :-)

    Liefs..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk je dekbedovertrek en gaat er bij jou ook wel eens wat mis ha ,ha kan ik bijna niet geloven!
    Maar toch nog gelukt!
    Leuk doe body warmers een heel werk en je krans is ook prachtig geworden heel eenvoudig maar mooi!
    En dat vest trek je toch lekker thuis aan lijkt me heerlijk dragen!
    jullie hebben geneten van je eigen gondelvaart leuk hoor!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ondanks je pech is het toch allemaal weer mooi gelukt, leuk hoor de gondelvaart, het wordt nog wat in ons dorp. de kussens zijn ook gaaf zeg en een persoonlijk cadeau groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt weer een veelzijdige post neergezet. Leuk om alles weer te bekijken. Je borduurcreaties blijven geweldig en tsja er moet een keer wat fout gaan toch!
    Ik vind je vest leuk, vooral mooi met spijker denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke projecten heb je weer af! Balen van die verkeerde datum... De bodywarmers vind ik ook heel mooi. Ik zou inderdaad ook maar met de hand dingen vast zetten. Maar dat zijn wel de redenen waarom ik er dan maar niet aan begin... en het ziet er juist top uit, leuk! Wij hebben de gondelvaart gemist, het ziet er wel echt spectaculair uit!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk wij genoten ook van de gondelvaart op een landje aan de Giessen...( het volume mag van mij wel zachter..:(
    Ehhh..ik heb je foto's es goed bekeken..zag ik je bij de stoffenkraam in Sliedrecht??
    Ik kocht er haakkatoen voor een vlaggenlijntje...
    Tjonge,,ik heb even terug gelezen: wat ben jij een bezige bij..petje af!
    Dat stel voor jezelf met jurkje en vest en legging zo gaaf!
    Gezellig dat je toch een bakkie thee mee deed..groetjes uit je buurdorp♥

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!