donderdag 20 januari 2011

'Roletui,Lodger en Jackie/Romo op model.



Een 'rol' etui als kadootje.Zag het al vaak langs komen,dus van de week maar eens 1 gemaakt voor een kinderfeestje.Leuk werkje!Weer een lodger voor een mini mannetje wat te vroeg geboren is.Daarom heb ik de omslagdoek maar iets kleiner gemaakt.Ik moet 'm wel even strijken zie ik nu.En dan wat plaatjes van het jasje en rok op model,Het shirtje staat nog even in de wacht want ik ben opeens besmet met het schoonmaak en opruim virus.Hoe het komt geen idee,maar ik ben niet te stoppen.Er komt dus behalve wat kadootje weing naaiwerk uit mijn handen op dit moment.Ik draag nu gewoon even een donkerblauw shirtje op de rok.Niets voor mij om op de kiek te gaan,ik ben echt helemaal blij met de kleren en ze dragen heerlijk maar als ik naar de plaatjes kijk ben  en blijf ik een rolmops.Mijn goede voornemen is dus weer lijnen...

9 opmerkingen:

  1. Leuke dingen heb je weer op de kiek gezet. de roletui heb je van je leuke stofjes gemaakt. De lodger is lekker stoer zo met een geweldig borduurtje erop.
    En de kleding die je showt staat je echt geweldig en dat je eruit ziet als een rolmops moet je niet zeggen joh!! Ik zie dat echt niet hoor op de foto. En weet je de een heeft aanleg om wat gezetter te blijven/worden en de ander doet heel veel moeite om een paar pondjes aan te komen. Ik denk dat het heel belangrijk is dat je jezelf accepteerd hoe je bent! Want wat ik van je zie en lees ben je heel lief, zorgzaam en een sociaal mens! Sorry voor de lange reaktie. Maar dat moest er even uit.
    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je Jackie en Romo staan je prachtig! De lodger is weer heel mooi, altijd weer een heel dankbaar cadeau!

    groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt hoor. Staat je heel mooi.
    Ik ben ook met de Jackie bezig, verwerk er ook spijkerstof in.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind hem geweldig staan !!!
    Leuke dingen weer allemaal.
    En een opruim en schoonmaak virus? heerst hier nog niet jammer genoeg ;-) is wel nodig, maar ja door alle zieken ligt dat ff stil. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het staat je echt fantastisch die combi!!! Volgens mij is het helemaal jouw ding, of niet? De rest is ook weer mooi, maar ik vind het leuk om het setje op model te zien.

    Groetjes, Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh ie roletui is leuk voor Daan om te maken.. Echt zo'n ding wat je wil hebben alleen al om het stofje wat je ervoor gebruikt hebt!
    Mooie lodger.. moet ik ook nog maken.. *zucht!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oooh sorry.. je jacky staat super! Leuk die spijkerdetails.. moet ik ook maar ff een spijkerbroek gaan slopen haha :)

    groetjes.. Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg gaaf allemaal! De Jackie is helemaal super en leuk dat je hem even op model laat zien! Het staat je prachtig!
    De lodger is ook weer erg leuk geworden! Mooie kleuren combi en dat borduurtje erbij is helemaal gaaf! Ik moet toch ook maar eens aan een lodger beginnen........

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Rolmops??? Ik zie een vrouw die er prachtig uitziet in haar jasje, rok en bijpassende sjaal. Stoer en vrouwelijk tegelijk! Zo ik heb zegt, hahaha!

    Je bent niet de enige die foto's van zichzelf maar zozo vind, hoor. Rem wordt van mij af en toe knetter, hahaha. Zit vast tussen m'n oren!

    Een heel fijn weekend, Collie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!