woensdag 8 september 2010

Vestje




Geinspireerd door de vele Bandito's stond een soort gelijk vestje ook nog op mijn to-do lijstje.Dit patroon komt uit een oude Knippie(winter 2004).Is iets anders door het pofmouwtje en de boord aanzet.De pipi borduur is van LiLe Kunterbunt.
Ik denk dat het niet de meest handige constructie is,met die lintjes maar ik wacht even af wat het gaat doen met dragen.Dan maak ik de touwen 'definitief' vast.Een capuchon draagt ze nooit,maar ik maak het wel zo dat het los kan,je weet maar nooit.Op de een of andere manier verdient het geen schoonheidsprijs .vnl de binnenkant,die wilde ik eerst daarvoor gaan voeren,maar het leek me toch te warm worden.Dus kijk ik er maar niet teveel naar,misschien ben ik te kritisch..En dochterlief is er helemaal blij mee,dat is het belangrijkste!
Ook nog wat nieuwe lappen die ik vanmiddag op het stoffenspektakel kocht.

7 opmerkingen:

  1. En daar gaat het tenslotte om!!
    Vinden ze het niet leuk, blijft hij in de kast liggen.Dan heb je er helemaal niks aan. Ik vind de Pipi ook wel erg leuk!!

    Fijne dag,heerlijk knutselweer niet??

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee, die Pipi icm luchtballon/capuchon! Hopelijk werkt de constructie :-) Mooie kleur ook, dat vest. En leuke stoffen ook, de regen heeft je niet weerhouden om heerlijk over de markt te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat en leukerd! die lintjes loslaten hoor.. voor het wassen en drogen.. ;)
    Mooi gedaan.. en hele mooie borduur!

    groetjes.. Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk en wat een mooie kleur.
    Toch wel weer leuk die nieuwe herfst/winter-kleurtjes.

    groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal leuk dat vestje! En Pipi zit daar heerlijk achterop. Heel creatief bedacht.
    Mooie aankoop, hoop ook snel een keer te gaan.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!