zaterdag 18 september 2010

Alblasserwaardse Sanchoavond & wat kadootjes.





Hier de foto's van afgelopen woensdag.Op een gegeven moment leek het de stoffenkraam wel in de keuken!
Verder niet stilgezeten van de week: een trouwkussen verwerkt in een pakket.De ontvangers hielden en van witte chocolade en van kaas .Met het kussen erbij was het een mooi kado!
Nog een kroelpopje een dekbedovertrek en een mutsje.
Zo nu weer even voor de meiden verder naaien!Daar heb ik echt zin in....en ik heb ook erg veel behoefte aan nieuwe borduurtjes...ik hoop dat ik me kan beheersen!Want ik heb meer als genoeg natuurlijk!Groet en gezellig weekend.

3 opmerkingen:

  1. Leuk hoor !!! heb je het kroelpopje ook helemaal zelf gemaakt??
    Superleuk allemaal!

    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo die collage van de foto's.
    Gezelligheid straalt ervan af :) Ennuh de kadootje zijn ook zeker weer erg leuk.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Arjo,

    Leuke dingen heb je weer gemaakt!!

    En die dames, kennen die elkaar allemaal??
    Het ziet er gezellig uit!!

    Fijne zondagavond, groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!