woensdag 7 juli 2010

Heuptasje met raket!







Bij het zien van dit ijsje..moest ik gewoon weer even borduren.Ben druk in de tuin aan het werk,maar was gisteren niet echt fit,dus zocht ik een gezellig simpel klusje.Er moet nog veel,maar dit was pure ontspanning.Echt een leukerd weer,kon je gratis downloaden bij celiescrapz.blogspot.com.
Ook van een restje spijkerstof een heuptasje gemaakt,altijd handig!Ik weet niet of dat bij jullie ook is,maar hier lopen meerdere dametjes rond,en als ik dan iets voor de een maakt,wil de ander het vaak ook!dus ik vrees dat ik er nog een paar ga maken.



2 opmerkingen:

  1. Idd superleuk!!! Toepasselijk met dat raketje!

    En net wat je zegt, zoiets brengt een kettingreactie teweeg! Je zult dus nog wel effe bezig zijn!!

    Fijn weekend, groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!