donderdag 2 juni 2022

Lang geleden! Van alles en nog wat op creatief gebied.

Alles gaat tegenwoordig snel op IG. Ik doe er zelf ook aan mee. Makkelijk en snel. En bloggen is niet meer van deze tijd lijkt het wel. Toch blijf ik het een handig naslagwerk vinden. Dus ik ben er maar weer eens voor gaan zitten. De etui hierboven maakte ik van een stofje waar ik verliefd op ben. Het patroon kwam ik tegen op Instagram. Het is al zolang geleden dat ik het niet meer precies weet waar vandaan.
Een opberg tasje voor mijn weegdoek en unster. De borduur kocht ik heel lang geleden. Ik heb er inmiddels nog twee gemaakt voor collega's. Die komen de volgende keer. Allemaal net even anders door het stoffen en kleur gebruik.
Weer een poging gedaan om iets voor mezelf te naaien. Ziet er leuk uit op de hanger maar als ik het aan heb ben ik minder enthousiast. Even wennen misschien. Het patroon komt uit een oude Knip.
Op verzoek een naamslinger en luieretui gemaakt van jute.
En nog twee luier mapjes.
Een bloem gemaakt om weg te geven. Linnen stof gebruikt en om een tak heen gelijmd. Afgewerkt met een draad onder de bloem. Kan van dit soort dingen echt heel blij worden.
Sorry maar ik kan niet stoppen met het maken van deze luiermapjes. Probeer ze aan te passen aan de stijl van de gebruiker.
Voor de eerste koningsdag van Liva maakte ik dit mini tule rokje met kroontje.
En omdat ik nog niet genoeg hobby's heb ben ik mijn camera weer meer aan het gebruiken. Ik heb leuk oefen materiaal! Ik ben me zelf aan het verdiepen in newborn shoot. Nog heel veel te leren.

En een vlaggenlijn van vilt voor lieve Liva.
Ik vond nog wat klei van de acti*n in de kast en maakte er deze schaal van. Van de restjes maakte ik hangers met een bloemen afdruk voor aan een cadeautje ofzo. Hoe ik het deed? Dat staat onder mijn hoogtepunten op mijn IG account. Een kind kan de was doen.
Binnenkort meer, want ik heb nog veel in de wacht staan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!