dinsdag 3 december 2019

Regenboogje van vilt, Tassen, Babyjasje & legging uit Ottobre, Gebreide sjaal.

 En omdat het zo hip is wilde ik ook weleens een regenboogje maken. En dan met vilt. Het duurde even voor ik iets had bedacht wat ook nog werkte, maar uiteindelijk is deze het geworden. Heb er inmiddels nog twee op aanvraag gemaakt.
 Tassen maak ik graag en zeer regelmatig. Dezelfde tas als uit mijn vorige post alleen een andere kleurencombinatie. Uitgezocht door de ontvanger zelf. En ik maar schrijven, ik maak niets op bestelling ;)
 Met een handig ritsvak erin voor sleutels enz.

 En nog een keer hetzelfde model maar dan in een heel andere stoffencombinatie.
 Een simpel en snel klaar rokje voor mezelf. 
 Een beetje van Bristol en een beetje van mij. Ik kocht daar dus een jurkje voor heel weinig, en gaf het een vrolijk borduurtje om het eigen te maken. De korte mouwen zaten echt van geen meter, ik weet niet wat ermee gedaan was, maar ik heb ze eruit gehaald en gewoon afgebiesd.
 Soms heb ik gewoon zin om wat in een klein maatje te maken. Ik zag dit schattige patroontje in de Ottobre ,winter 6/2019 staan en maakte dit jasje. Heel simpel en makkelijk te maken patroon.
 Van de binnen stof kon  precies nog een legging gemaakt worden. Komt ook uit de Ottobre winter 6/2019

 En we tekenen gewoon nog even door. Nog 1 rokje en mijn eerste boek is uit. De grote vraag is nog steeds ga ik door ja of nee? Dan moet ik beginnen met het boek broeken. Ik weet het gewoon niet. Soms vind ik het leuk en soms gewoon absoluut niet. Ik teken elk rokje ook gelijk uit op mijn eigen maten. Dit rokje heeft plooien aan de voorkant , niet helemaal goed voor mijn figuur, maar ik weet weer hoe het werkt.
 Een simpele sjaal voor kleine Noud.

3 opmerkingen:

  1. je hebt weer prachtige creaties gemaakt en die tassen zijn super leuk lijkt me wel handig nu heb je een rok op maat voor wat bij jou past,ja veel geduld en weinig presteren ha ha dat lijkt medat tekenen...
    Voor baby's naaien blijft leuk en maud zit er weer warm bij.
    liefs ik heb weer genoten van je mooie plaatjes en blog!
    liefs van de Donck

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ze weten je te vinden met opdrachtjes, en niet zo gek natuurlijk want je maakt de meest prachtige dingen. Ik vind die tassen super! Wat een mooie kleur heeft de sjaal! Alvast een heel fijn weekend toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creaties, zo leuk om te bewonderen. Geniet ervan!

    Liefs, Verie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!