donderdag 14 februari 2019

Sleepkonijn, overslagjurk groot & klein. Blond borduurtjes.

 Een overslagjurkje van restjes . Het patroon komt uit de Ottobre herfst 4/2013. Echt een heel fijn patroontje. 
 Stippen en bloemetjes gaan mij nooit vervelen. Ik ben er dol op. Net als op de kleur blauw. Deze moest dus mee naar huis en ik heb er gelijk een jurkje van gemaakt. Patroon is van Super Nova -Tess. Fijn en simpel patroontje.
 Een heerlijk zacht sleepkonijn. Ook weer gemaakt van de restjes van de voetenzakken. Het is een gratis patroontje van Pinterest. Het gezichtje heb ik geborduurd, maar kan ook met de hand .Op één oor staat de naam. 
 Zoals beloofd de voetenzak , nu in de maxi cosi.

Op de foto hieronder een geruit rokje. Vond het model zo leuk(komt uit een Knip) , maar bij nader inzien is het voor mij echt niet het juiste model. loop nu met een speld de voorkant vast te zetten, anders hangt het rokje ongelijk. Volgende of met wat elastiek in de tailleband, of gewoon niet meer maken.
 En weer eens wat cadeautjes geborduurd. En nu moet mijn borduurmachine echt weg voor een beurt, want er ging onderweg nog al eens wat mis...en ik wist het, maar ja je denkt altijd dat je niet zonder kunt. Onzin natuurlijk. Zeker als je onnodig zit te tobben.:)

7 opmerkingen:

  1. Het geruite rokje staat je goed hoor, dus ik zou zeggen, gewoon een beetje aanpassen. Dat kobalt is ook mijn kleur :) Leuk zeg, een versie voor een groot en klein!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geworden is je stippenjurk! Word je helemaal blij van denk ik als je er naar kijkt. Wat een leuk sleepkonijntje, ik kan ne voorstellen dat dit zonaar een lievelingsknuffel gaat worden van een klein kindje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke zomer jurkjes! En een konijn lache dat jij
    dat zo noemt!
    Leuke b0rduursels ja en soms ;astig een beurtje maar daarna denk je fijn!
    liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig die stipjes! Ik hoop dat je je borduurmachine snel weer terug hebt. Ik zal ‘m ook weer eens tevoorschijn halen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke jurkjes zeg. Leuk detail dat je hem met groen hebt afgewerkt. En die knuffel, ziet er echt knuffelig uit. Leuk gedaan. Goed bezig om je restjes te verwerken zeg. Mooi kleurtje dat rokje. Lieve Groetsels uit Bles

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige creaties! Jouw borduursels maken het geweldig! Ik zie trouwens dat je het overslagpand en de tussenstrook van dezelfde stof hebt gedaan, maar niet uit 1 stuk. Is dit om naaitechnische reden of omdat je het zo mooier vind? Het blijft idd een leuk modelletje.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!