donderdag 4 augustus 2011

Zomertop,gepimpt vogelhuisje en Luz!




Zooo blij zijn we met ons nieuwe kleine nichtje! Vorige week is ze geboren:Luz Isabelle! De luiertas was helemaal naar mijn zusjes zin! Had er alleen nog een naamlabel aan gemaakt,zie foto.
En ze hadden bij hun in Amsterdam leuke gepimpte vogelhuisjes gezien..maar ja toch wel erggg duur ect. en dus nog niet gekocht. Daarom heb ik een poging gewaagd om het zelf te doen.Met wat resten (retro) behang van het kamertje.Het vogelhuisje bij Xenos gekocht,toen haar naam op het behang geborduurd,en dat lukte echt super goed!Alleen de eerst keer was ik zo blij dat het gelukt was,dat ik bij het uithalen v/d ring te fanatiek was,en dus te hard trok..ratsss kapot! Dus overnieuw en toen met iets meer beleid uit de ring gehaald.Ik heb gewoon stik en trek gebruikt,en een laagje avalon erop.
Toen alles met lijm erop geplakt en afgewerkt met randjes(van o.a het behang) en bandjes. En het staat zo super op het niet alledaagse babykamertje.
Ook nog een top voor Annanbeth gemaakt uit de Knip mode.Ietsje ruim,maar het viel wederom in goede smaak.Ideaal met je lock en covermachine,staat zo in elkaar en de rek blijft behouden.

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje.Fijn dat de luiertas in de smaak viel bij je zus.Wat knap om zo'n vogelhuisje op te pimpen passend bij t babykamertje.Jammer dat je opnieuw moest borduren.Altijd spannend om op papier te borduren.De top van Annabeth is ook goed gelukt.Leuk model..Je bent weer ijverig geweest, en dat in de vakantietijd.
    Groetjes...Riny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig vogelhuisje heb je gemaakt, vandaar het borduren op papier ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat het je weer mooie dingen gemaakt.
    De top vind ik prachtig, een mooi model.
    Het vogelhuisje is ook al zo mooi.
    Heerlijk he al dat verse fruit.

    Fijne dag gewenst.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!