dinsdag 23 augustus 2011

Herfst/wintersetje Young Image en Knippie.



Een herfst/wintersetje. Stof komt uit nog steeds uit eigen voorraad.Broek en gilet komen uit Young Image summer 2011.De blouse uit Knippie 4/2011.Ze is er erg blij mee,alleen de blouse prikt zegt ze...het was ook heel vervelende stof om te naaien,dus even afwachten.Het is de bedoeling dat er nog een strak shirtje bijkomt,maar ik heb de stof nog niet gevonden die in mijn hoofd zit(bretonse streep,niet te dik en niet te dun),dus dat komt nog.

14 opmerkingen:

  1. Ze kijkt er ook echt stoer bij!! Mooie set geworden, leuk die bolero in "schaapjeskrul"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een stoer setje zeg....helemaal leuk! Laat de herfst maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke gaaf deze set, staat haar erg leuk! De broek is echt erg leuk!!
    ben benieuwd naar de gehele set, met het shirtje, zal vast een hele leuke combi zijn!
    Groetjes Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke setje voor je meisje! Heel stoer, inderdaad, maar toch ook heel lief! En het geheel (of toch bijna geheel, op het shirtje na) past perfect bij elkaar!

    groetjes,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend mooi setje heb je gemaakt. Stoer maar ook zacht en lief. Zo'n streepje erbij zal er heel mooi bij staan.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Staat haar goed! Ik vind de laarsjes ook erg erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk setje is dit. Staat haar erg leuk, zal ze vast veel plezier van hebben.
    Hopelijk gaat het prikken van de blouse naar het wassen over want het is echt een leuk model en dat stofje staat prachtig bij de rest.

    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk setje geworden! Staat haar heel goed. Mooie kleurencombi!

    Grt. Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke set!! past helemaal bij je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuk setje!! Het staat haar stoer. Lekker zo nonchalant op de foto!!
    Ik hoop dat het prikken na een aantal wasbeurten over is.

    Anders zal het weinig gedragen worden, vrees ik!
    Zo'n streepje lijkt me ook leuk voor erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke set, fijn dat je erbij hebt gezet waar de patronen vandaan komen - ik zie mezelf ook nog wel wat ervan maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuk hesje en blousje joh! Die broek is niet zo mijn stijl, maar die ziet er wel goed gemaakt uit. Ik hoop dat het prikken van de blouse overgaat, maastal word het na het wassen wel zachter en soepeler.

    O ja, je vroeg of er al veel winterstofjes in Gorinchem waren. Het viel mij heel erg mee.Het was een beetje half winter/ half zomer nog. Ik zag genoeg leuks bij 3 kramen! Er waren er 4!
    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke set! Wat jammer dat de blouse prikt. Misschien gaat het nog weg met wassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie set! Echt al helemaal najaar.
    Groetjes,
    Vicky

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!