dinsdag 10 mei 2011

Moederdag


Een beetje laat..maar ook voor mij was het een drukke moederdag!Met veel zelfgesmeerde broodjes en zelfgemaakte kadootjes van de kleintjes!Van de oudste dochter kreeg ik een deurmat met:Hotel Mama,echt geweldig!Te mooi om onze voeten aan af te vegen,dus daar ben ik een lijst omheen aan het maken.Foto komt nog.En toen ging de bel stond er 1 van de paardjes voor de deur,met ook een kadootje!(oorbellen) en van de derde dame lekker een theepakketje gekregen...mmm.Heeft niets met hobby te maken,maar wel gouden momentjes!
Ben eindelijk weer langzaam aan het naaien begonnen dus tot snel!

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg! Ik ben wel benieuwd naar je deurmatschilderij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig die versierde pony incl. cadeau! de deurmat die je hebt gehad die ken ik. Ze zijn echt leuk...en inderdaad zonde om je voeten eraan af te vegen!

    Groetjes Ingeborg

    ps. Neem ook eens een kijkje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, die pony met strik, super!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!