maandag 16 mei 2011

Dekbedhoesje en ringenkussentje.


Een dekbedovertrekje op bestelling.De afbeelding van het kaartje overgenomen,iets vergroot en met fliesofix 'nagemaakt'.Jaren gelden deed ik dit veel maar met de komst v/d borduurmachine kies ik vaak toch de gemakkelijkste weg. Toch was het best weer even een leuk om het  te doen.Ik ben inmiddels wel aan het oefenen met digitaliseren..alleen verdient dat nog geen schoonheidsprijs!Op de andere foto 3 proefjes voor het ringenkussen voor onze dochter.Het kaartje heeft Manon gedigitaliseerd voor me,nogmaals :Thanks!El moet nu zelf even kijken welke het gaat worden! Is het de kleur van het kaartje of de kleur van de details van haar boeket of toch gewoon de romantische???Ik heb geen idee.Zelf  weet ik wel waar mijn voorkeur naar uit gaat..maar niet mee bemoeien het is hun dag/feest!Op de foto is de roze lap niet goed te zien,maar in het echt wel.

5 opmerkingen:

  1. Wat is dat mooi gemaakt..ja keuzes zijn smaken! Plezier in het maken straalt ervan af, ik ga je volgen, groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Arjo,

    Bij jou is het ook heel druk zie ik!!

    Leuk zo'n paardje aan deur! Was vast een geweldige Moederdag!!

    Fijne week, groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je dochter gaat trouwen. Leuk om mee te helpen aan de voorbereiding, ja over smaak valt niet te twisten.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou je wilt het niet geloven maar ik heb al weer 3 andere gemaakt!Nu oa.in het zilver want hun ringen zijn ook zilver,en die gaat het worden,echt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi overtrekje heb je gemaakt. En ik ben weg van je prachtige borduurtjes altijd!
    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!