donderdag 6 januari 2011

Gehaakte handwarmers en lodger.




Een leuk klusje voor op de bank.De gehaakte handschoenen.Ik draag deze altijd in de 'schuur'.Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik het volgende paar toch een stuk korter ga maken.Dit is niet handig om mee te werken.Patroon komt van http://www.glueckskreativ.de/

En een kraam kadootje.De lodger in een simpele uitvoering.Met het klittenband ben ik het langst bezig geweest...ik kwam er maar niet uit wat nu de meest handig plaats was!?
De foto's zijn niet van heel goede kwaliteit.Mijn fototoestel is nog niet gemaakt,dus het toestel van de meiden geleend.In combinatie met het saaie donkere weer..kreeg ik dit eindresultaat.De kleuren zijn in het echt dus vele malen mooier.

8 opmerkingen:

  1. mooi die handwarmers. Ik vind haakwerk er zo kunstig altijd uitzien! ik ben wel een beetje jaloers op mensen zoals jij die dat zo goed kunnen. Ook die lodger ziet er mooi uit. In een rustig kleurtje. Houd je het langste vol vind ik.
    Nog een fijne avond,
    groetjes van Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er allebei echt super uit! Haken is inderdaad een leuk bank werkje :-) Ben er zelf ook aan begonnen en vind het echt super leuk om te doen!
    De lodger is ook erg leuk! Ik ga me er ook wagen, heb alleen nog geen patroon, dus even wat verzinnen!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het water loopt me in de mond om zo'n heerlijk stuk kaas te zien;-)Leuke handwarers, ben ook aan het haken, maar moet nog niet te moeilijk zijn. Lodger ga ik me ook nog eens aan wagen.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Arjo,

    Ik wens jou ook een heel gelukkig gezond, en creatief jaar toe!

    Moeilijk nu he, om goede foto's te maken!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je handwarmers zijn vrolijk! Ik krijg alleen 'n koude duim van dit model dus er staat hier nog 'n model met duim op het plan.
    Leuke lodger ook hoor, moet ik ook 'ns proberen, alleen zijn er hier zo weinig babies (LOL).
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke handwarmers. Een mens wordt er als het ware vrolijk van in dit gure weer.

    De lodger is misschien eenvoudig, maar ik vind hem heel erg stijlvol!

    groetjes,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je verjaardag !!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!