dinsdag 15 juni 2021

Vilten kroon, tule baby rok, vlaggenlijn, en nog meer.

Weer veel te lang geleden vulde ik mijn blog met foto's. Ik wist bijna niet meer hoe het moest. Ik ben druk met werk, en vooral ook met de thuissituatie, die  vraagt de nodige energie. Tussendoor zit ik nog weleens wat te rommelen. Voornamelijk dingen om weg geven. En wat ik het liefste doe: Ik maak spulletjes en kleding voor de kleinste onder ons. Hier boven een kroontje voor een lief baby meisje. Het rokje maakte ik samen met haar broer. Te schattig toch.
Dit mini pipi langkous schortje maakte ik voor een trotse oma/collega. Vroeger heb ik deze schortjes vaak gemaakt voor onze meisjes. Ze blijven leuk.
Voor een mini meisje van twee stoere mama's maakte ik deze naamslinger.
En inmiddels ben ik ook trotse oma van twee kleinzoons. Dus af en toe mag ik wat naaien:) 
Lekker tomeloos haken, kan heel ontspannend werken. De sjaal is nu te warm, maar voor straks ideaal. Garen is van de Wibra. 
Een cadeautje als afsluiting van een super fijn gezinnetje.
Van oud naar 'nieuw'. De oude werkjasjes gebruik ik om kinderschortjes van te maken. En het is dan niet XL maar XS. Heb er al veel gemaakt, maar ben nog niet klaar. Maar las even een pauze in, want kan geen schort meer zien.
Lekker zoet, ik hou ervan! Hydrofiele doeken.
En deze mapjes, ik heb er al zoveel gemaakt. Blijft een praktisch cadeautje.
Een zachte omslagdoek voor Rüya.

En tot slot nog een foto uitgeprint op transferpapier en op stof gestreken, toen de naam erop geborduurd en in een ring gespannen.
Ik heb ook nog een top voor mezelf gemaakt, maar vergeten op de foto te zetten, wie weet de komt het nog. 

Tot een volgende keer!
En lieve lezers maak van elke dag een feestje, het kan zomaar anders zijn.

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je weer even een blog schrijft en die leuke foto's van al je creaties te zien.
    wat een idee die schortjes ha ha her gebruik en die luiermapjes blijven ook zo leuk naast je baan en thuis toch nog lekker ff freubelen.
    liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En weer zoveel leuke dingen! Steeds weer bekijk ik vol bewondering jouw maaksels!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!