woensdag 19 augustus 2015

En nog een heerlijk dekentje & gehaakt sjaaltje.

 Hier dekentje nummer twee. En het is zo heerlijk zacht. Ik vond één laag te dun van deze stof,maar wilde wel graag de zachte onderkant van de stof gebruiken. Dus gewoon twee lagen genomen,en de onderste laag wat ruimer geknipt en zo ,de bovenste wat kleinere laag, erin gevouwen. Naampje erop geborduurd en kantje ertussen uit gestikt en klaar was het dekentje.
 Bij de Ze*man kwam ik erg mooi garen tegen,zo zacht van kleur en het materiaal voelt ook erg prettig aan. Een bijpassend kindersjaaltje bij het bovenstaande dekentje gehaakt. Uit het boek Haken & Kleur.
 Van wat restjes een hoes voor om het aankleedkussen gemaakt,zo hebben we  naast de jongenshoezen nu ook een echte meiden hoes.
 En ja dan nu toch voor één keer wat privé foto's. Ik had er al verschillende keren iets over geschreven dus dan moet ik het afmaken ook,toch.
Wij waren in juli 25 jaar getrouwd,en besloten dit te vieren, met mensen die we in al die jaren al om ons heen hebben.
Weken bezig geweest met versieringen maken, en toen we alles in de tuin hadden ben ik,door de drukte ,vergeten foto's te nemen(van alles zonder bezetting) Zooo jammer,maar ja zo gaat dat dus.En de dag na het feest begon het te regenen dus we hadden zoveel mogelijk al gelijk opgeruimd die avond/nacht.

Een sfeer plaatje:



Ik heb  spijt gekregen van het plaatsen van onze privé foto's. Daarom heb ik ze toch verwijderd.. Dus geen privé zaken meer op mijn hobby blog!

7 opmerkingen:

  1. Het lijkt wel een droom! Gezellig zeg, voordeel van het wonen op een boerderij, wat een heerlijke ruimte zo in de tuin, Ziet er allemaal super gezellig uit. Die busjes, geweldig. Zo ben ik helemaal verkikkert op het lelijke eendje. Maar een paar dagen weg met een vw-busje/camper staat bij ons altijd nog op ons verlanglijstje. Geniet ervan!! Wat een leuke foto trouwens met z'n allen, alles klopt helemaal, zo'n busje voor die oude schuurdeuren. Als mijn vader die deuren zou zien, zou hij gelijk een foto maken om ze na te schilderen. Hij schildert veel oude deuren en oude stenen muurtjes, kijk maar eens op de site van mijn ouders: https://www.sites.google.com/site/thijsinekeremijn/home/thijs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke dag hebben jullie gehad, ik heb alle foto's even vergroot en uitgebreid bekeken..haha!
    Het ziet er super uit, die VW busjes, jullie tuin, de uitnodiging: TOP!
    Dank je voor het meekijken..:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog van harte gefeliciteerd! Wat ziet het er super gaaf en gezellig uit! Heel veel werk met een prachtig resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke babyspulletjes maakte je weer. Welke afmeting heeft zo'n babydekentje. (Ik zou nl zoiets ook graag een keer maken)
    Wat leuk dat je jullie feestfotoos met ons hebt gedeeld. Het ziet er supergezellig uit. Ook leuk om je gezin eens helemaal compleet te zien. Prachtige foto zeg. Dmv de fotoos kunnen jullie nog lang nagenieten van deze mooie momenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig lief dekentje,en een sjaaltje erbij gehaakt dat doe je weer even!!!
    Mogen we zomaar prive foto's zien!
    je hebt een mooie dag gehad om op terug te kijken,leuk die fam.foto hoor met VW!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd wat een gezellig feest!
    Je deken en sjaal ook prachtig ik ben helemaal weg van de kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je prachtige spullen gemaakt. En wat een schitterende foto's van jullie mooie feest. Geweldig.
    lieve groet Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!