dinsdag 6 september 2011

El Porto in postzakken stof





Als bedankje voor mijn broer en schoonzus.Heel de zomer door gaan ze zodra het mooi weer is met de boot weg,om te gaan varen en te wake boarden.Zo vaak mogen onze kids mee wat ze natuurlijk super vinden.Speciaal hebben ze pakken en kleine plankjes gekocht ,dus dan is een bedankje wel op zijn plaats.De postzak kreeg ik van een hele aardige postbode,die er 2' achteroverdrukte' voor me! Het was wel echt passen en meten om het eruit te krijgen,qua letters en er zaten hier en daar wat kleine gaatjes,maar het is gelukt.Aan de binnen kant speciaal deze stof gekozen,omdat hun zo vaak reizen.Mijn naaimachine heeft zich heel goed gedragen ondanks de stugge dikke stof.Geen naald gebroken tot op het laatstse stukje,toen braken er nog even 3:)In de tas zit een geborduurde handdoek van de Loveserie die ik laatst al maakte,en allemaal lekkere dingetjes die ze altijd mee nemen als ze naar het water gaan.

11 opmerkingen:

  1. Dat bedankje zal vast gewaardeerd worden! Ziet er geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, dat bedankje kan niet anders dan in de smaak vallen.
    Ik heb ook dit model gemaakt en ook van een postzak.
    Mijn machine was niet altijd blij met al die stugge lagen, maar uiteindelijk ook gelukt.
    Mooi gemaakt hoor en een super leuke binnenkant.
    groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw super!! Ik heb ook nog postzakken liggen... hmmmmmm ^^

    groetjes..Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die heb jij mooi knap bedacht en uitgevoerd. Hij klopt tot in de detail volgens mij. Ook leuk dat je met de voering een link hebt gemaakt naar het reizen van je broer en schoonzus. Complimenten.
    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo wat een superleuk cadeau heb je gemaakt! Ik weet hoeveel werk er in de El Porto zit. Ze mogen er heel blij mee zijn!

    groetjes, Elske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk geworden. Daar zullen ze blij mee zijn zeg!!

    Grt. Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de tas super leuk! Leuke combinatie met de werelbol stof. De tas lijkt me erg ingewikkeld om te maken, maar vind het model echt heel leuk.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is echt helemaal geweldig mooi.
    Het is precies mijn smaak ;-)
    Wat zullen ze er blij mee zijn, prachtig kado!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een origineel en leuk kado.
    Prachtig gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!