donderdag 21 juli 2011

Shirtjes mt 34.


Twee keer hetzelfde patroontje uit Knip juni 2010. Een shirtje met een open achterkant waar een punt in zit onderin.De gestreepte maakte ik eerst, maar vond de hals toch iets te hoog,dus bij de blauwe versie iets lager gemaakt.De dames vinden de shirtjes geslaagd,zelf moet ik wennen aan de achterkant en dan met name die'zak'. Op de andere foto:de ladies moesten natuurlijk weer even 'gek'doen..en de kittens die ik een tijd terug liet zien.Vanavond zijn ze naar hun nieuwe baasjes gegaan...dikke tranen hier in huis ze waren zo lief...maar ja we kunnen niet alles zelf houden.Zo de machine staan uit,en ik ga nu genieten van de vakantie en hopelijk van het mooie weer.Tot snel!

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke shirtjes heb je gemaakt voor de dames! Staat ze superleuk.

    Maar ik kan me voorstellen dat het zeer doet om afscheid te moeten nemen van de kittens die bij jullie zijn geboren....

    Hele fijne vakantie en geniet van deze tijd!

    Groetjes, Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke shirts en het staat de meiden leuk.
    Wat zijn ze al groot de kittens.
    Kan mij voorstellen dat er tranen waren, had ik vroeger ook toen onze kittens naar hun nieuwe baasje gingen.

    Fijne vakantie.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie shirts!
    Geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke shirts! Die wil ik ook wel. En ach die kittens, zo lief. Kan me voorstellen dathet verdrietig is om ze weg te doen.
    Fijne vakantie!!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou meid, petje af!

    Je doet het toch allemaal maar!!Knap hoor!

    De shirtjes zijn leuk, lekker vlot voor meiden van die leeftijd! En gek doen hoort erbij!
    Leuke meiden trouwens. Daar mag je trots op zijn!!
    Ik wens je een zaaaaaaaalige vakantie toe!!

    Lieve groetjes van Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke shirtjes! En die poezels aaaaahhhh ik kan me de tranen voorstellen hoor! Hier zit ook een kattenmens.. maar helaas geen katten meer voor mij ivm allergie van man en dochter :(
    Naja je kunt niet alles hebben.. ;-)

    dank voor je lieve kaartje en natuurlijk een hele fijne vakantie gewenst.. X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw mooie shirtjes!!!
    Hoe groot zijn deze dames? vraag mij af of Demi ook niet al in maat 34 past ;-) ze is best groot namelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Mirella,Joanne en Annabeth zijn 16 en 13 jaar.En passen perfect in mt.34.Groet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke shirts hoor!!
    Fijne vakantie!
    Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!