dinsdag 7 december 2010

Suprice,en nog meer moois.



Wat is het mooi buiten!!Even wat foto's gemaakt...(nadat ik er 1 van school moest halen omdat ze gevallen was...want glad was/is het ook zeg.)
Op de tweede foto de mooie sjaal en leuke hangers die ik pasgeleden van Made by Juultje kreeg.Gewonnen met haar Give-Away!Zelfs het label is zelf geborduurd.Nogmaals super bedankt Juultje!
De 3 de foto:mijn suprice!!Ha ha een borduurmachine en Sancho.Volgens de Sint was ik behoorlijk verslaafd.Schattig gedichtje erbij en lieve kadootjes.

2 opmerkingen:

  1. Och, er zijn ergere dingen om verslaafd aan te zijn, niet?


    De Sint heeft flink uitgepakt!!

    Leuk voor je!

    Fijne avond,dat zal zeker wel lukken denk ik zo!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je verwendt! Leuk de suprice. Prachtig he die bomen met het rijp/neergeslagen mist!
    Bij ons is het ook zo mooi!
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!