maandag 22 februari 2010

Hannah,FM,en allemaal uiltjes..





Hier nog wat plaatjes die ik in het vorige stukje beloofde:Benthe's uilen kamertje.
Eigenlijk had ik nog geen tijd om voor thuis te naaien,maar ik kreeg er zo'n zin in,door alle nieuwe stofjes,dat ik toch een snelle Hannah heb gemaakt,tussendoor.
Een welbekende trico,gecombineerd,met een trico van een gedragen shirtje,wat weg moest...maar precies de kleur bleek te zijn die ik zocht! Wel iets getailleerd,anders stond het zo 'vormloos'. Op de mouw en op het voorpand een borduurtje van applicatie en zo. De uil en boom zijn los van elkaar,maar gewoon het beestje in de boom gezet!

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dingen maak je zeg! Leuk al die uiltjes. Ik heb pas ook het patroon voor die uilendeken. Lijkt me erg leuk om te maken.
    Groeten,
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi allemaal!! Die Hannah vind ik echt prachtig, niet alleen vanwege de naam van het patroon (maar dat is wel een reden dat ik hem zelf wil gaan aanschaffen :D).

    Groetjes,
    Zita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je Hannah is super en die uilendeken staat hier ook nog op het verlanglijstje.

    LIefs

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!