woensdag 10 maart 2021

Ballonnen van stof! En allerlei kraamcadeautjes. Jurkje, Kussen & winterse plaatjes.

Op pinterest kom ik zoveel leuke dingen tegen. Gelukkig kun je het opslaan. Maar soms moet ik het uitproberen. Zo ook deze ballonnen. Ik had geen patroon maar ben zelf wat gaan rommelen met restjes vilt. Helemaal tevreden ben ik nog niet. Er zijn nog veel verbeterpuntjes. Die ga ik een volgende keer toepassen.
En wat was het mooi de sneeuw! Daar moesten natuurlijk plaatjes van geschoten worden. Je weet maar nooit hoelang we er weer op moeten wachten.

Ik heb me toch met de bellenblaas rond gelopen, in de vorst periode.  Elke keer weer naar buiten om ze te proberen heel te laten en dan maar hopen dat ze zouden bevriezen..., en toen de vorst voorbij was, kwam ik er pas achter hoe je nu je bellenblaas moet maken om te laten bevriezen...op naar volgend jaar dan maar. Het leverde wel aardige foto's op.
Een stoer luiermapje voor Senn.
De zelf geverfde stof uit mijn vorige post verwerkt tot een kussen en een mini vlaggenlijntje.
Van een oude joggingbroek van zijn papa een trui gemaakt voor onze kleinzoon. Patroon komt uit een Ottobre.
En wat zie je weer veel bloemetjes stofjes. Ik hou er van. Een poging gedaan om er een jurkje voor mezelf van te maken. Maar of dat het gaat worden weet ik nog niet, eerst wat Corona kilo's eraf. En anders slaap ik er in, ook prima. Want eigenlijk is het beter om met effen stoffen te werken voor mijn niet zo handige figuur...ik weet het en toch probeer ik het steeds weer...
Een mini vlagenlijntje voor kleine Eva.
Ik ben heel de winter al bezig met het breien van een grof vest voor mezelf. Nou het verveelt me enorm kan ik jullie vertellen. Dus even voor tussendoor iets anders opgezocht. En schattig baby mutsje. Patroon stond in een oude Knippie. Nu nog een klein schattig meisje ervoor zoeken.
En nog twee kraamcadeautjes.

3 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig hergebruik van de joggingbroek, dat zijn zulke leuke dingen om te maken, knap gedaan! Lief babymutsje! Nu zijn we natuurlijk wel heel benieuwd hoe dat vest gaat worden. Leuke blogpost weer boordevol mooie creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Arjo, wat een leuke dingen maak je! Ik heb je een berichtje gestuurd via Facebook nav je kaartje. Super lief! Groetjes, Laurens en Sonja

      Verwijderen
  2. Hoi Arjo, wat een leuke dingen maak je! Ik heb je een berichtje gestuurd via Facebook nav je kaartje. Super lief! Groetjes, Laurens en Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!