vrijdag 4 december 2020

Paddenstoelentasje, Vlaggenlijn, Teddy jas, groot & klein, en nog meer.

Ik zit soms weleens wat te bladeren op zoek naar een patroon. Toen kwam ik dit tasje tegen. Zo schattig, en ik had juist nog wat restjes teddystof over dus ben ik er even voor gaan zitten.
De werkbeschrijving was echt niet te doen. Hield niets in.  Dus dat even werd iets langer want ik moest zelf nadenken. Het tasje krijgt vast en eigenaar binnenkort.
Een omslagdoek met grote bolletjes eraan. Dat was het verzoek. De zoektocht naar die bolletjes was het grootste werk. Nergens dat formaat of niet de juiste kleur. Uiteindelijk toch gevonden. En inmiddels is de doek in gebruik, en ze hangen er nog vrolijk aan te bengelen. Al is de inhoud natuurlijk het allermooist!
Een inimini jasje. Het is maat 50 maar dat valt toch altijd groter uit als wanneer je het koopt. Niet erg want de winter moet nog beginnen.
Deze vlaggenlijn is gemaakt van dik vilt & teddy . Het dikke vilt blijft zo mooi hangen en krult niet op.
Weer wat luiermapjes aan mijn collectie toegevoegd. Ik maak ze nu echt (bijna) met mijn ogen dicht.
Dit model heb ik ook in een zomeruitvoering. En die draag ik zo vaak. Heerlijk jasje voor in de auto. Dus nu een winter versie gemaakt. Flinke sjaal erop, en ik ben blij!
Ik hou zo van versieren en knutselen, maar de echte kerstversieringen, daar moet ik nu net niets van hebben  brrrr. Prima bij een ander maar niet bij mij. Deze ster zag ik in de ariadne als kussen. Maar we hebben al teveel kussens in huis, dus maakte ik er een platte versie van in combinatie met deze subtiel opgemaakte ring als versiering erbij. Dit is voor mij perfect. Alleen woon ik hier met meerdere in huis , dus als ik een keer weg ben  kan ik jullie vertellen, dat papa met zijn kroost de grootste kerstboom weer in de kamer sleept. Elk jaar hetzelfde liedje. 
En ik accepteer dat gewoon een paar weken. De rest van het jaar sta ik aan het roer :)
Ik ben wat minder actief op creatief gebied, want ik zit heel veel achter dit tafeltje te leren. Nog even door bikkelen.
Gezellig dat jullie weer even langs kwamen en de tijd namen om mijn blog te bekijken. Tot snel!

2 opmerkingen:

  1. Haha, wat een leuk verhaal over die kerstboom 😉. Een prachtig mooi tafeltje heb je, zeg. Veel succes met leren naast alle andere verplichtingen. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, haha, wat kunnen mensen verschillen dan he! Ik vind je teddy jas zo gaaf, welk patroon is dat als ik vragen mag? Ik vind die hals zo mooi, ideaal! Succes met de studie en een fijne week toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!