vrijdag 19 oktober 2018

Polojurkje, Gehaakte top, Vlaggenlijn en Stoere jongens shirts.

 Het is weer veel te lang geleden, maar hier dan eindelijk weer eens een blogje.
De polojurk stond al een tijdje op mijn to -do list.
Patroon komt uit de Knip jan.2018.
Stof is van polytex. De sluiting is de binnenkant van de stof.
 En van wat restje nog één gemaakt. Deze versie is iets korter want de stof was gewoon op. Prima voor op een broek.
En hieronder de derde polosluiting. Nu een shirtje. Roeien met de riemen die ik had. En na drie keer oefenen heb ik de sluiting redelijk onder de knie.
Zo blij met dit patroon, draagt namelijk heerlijk.
 Voor het eerst een kledingstuk gehaakt. Patroon komt uit de Scheepjes zomer trends. Het boekje kregen we op de insta haakmeeting een poosje terug.
Of ik het echt gaat dragen is nog de grote vraag..
Een vlaggenlijn gemaakt voor baby David.
En een éénvoudige maar o zo zachte omslagdoek als cadeautje erbij gemaakt.


En weer eens wat voor onze lieve neefjes gemaakt.
Ze zijn dol op dit soort dieren, dus kocht ik een stukje van deze beestachtige stof voor hun.
Patroon komt uit de Ottobre 1/2015.

5 opmerkingen:

  1. He Arjo, jij ook aan de bril? Had je niet toch? Ik heb de mijne vandaag ook opgehaald.. Staat je goed! Net zoals je polojurk! Leuk dat je veel voor jezelf hebt gemaakt, ziet er allemaal netjes en mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Arjo, weer hele leuke dingen gemaakt zeg. Polosluiting goed gelukt! Vindt het best een lastig klusje..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, een polosluiting is niet het makkelijkste. Ik vind ze alle 3 mooi geworden! En de shirtjee voor je neefjes ook. Ik ben erg benieuwd hoe het gehaakte truitje draagt. Ik ben altijd zo bang dat het uitlubbert met dragen.
    Groetjes ,Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke polojurk! Slim om heerlijk 3x iets met die sluiting te maken 😉. En het neefje boft maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk die polo jurk!Ik vermijd ook de sluiting.maar oefening baar kunst,
    lekker gehaakt en ga je nu wel dragen hoor!verder nog leuke baby dingen gemaakt jij geniet daar gewoon van heerlijk!
    liefs Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!