dinsdag 11 februari 2014

Zomaar

 Net als  veel andere haaksters doe ik ook mee aan de deken op FB. Echt leuk om te doen.
Tussendoor haakte ik deze onderzetters,het patroon vond ik op een ander blog maar ik weet echt niet meer waar.
 Ook stond dit blik al even in een hoek te wachten om opgepimpt te worden. Ik had het idee gezien op een beurs, waar ik ook de spulletjes kocht. Maar dit is  thuis met wat restje ook heel goed te doen.
Een stropdas op verzoek gemaakt.
 En een boxer als grapje gemaakt voor een brandweer man. Een oude boxer gebruikt voor het patroon.

Hieronder een tuniekje ook op bestelling gemaakt.
Dit was het voor deze keer. Wel heel veel gemaakt maar ik kan het nog niet laten zien. Fijne dag!

13 opmerkingen:

  1. Gezellige onderzetters en een fleurig blik erbij gepimpt. Ook aan de mannen gedacht; leuk!
    Ik ben benieuwd naar de maaksels die je nog niet kunt laten zien. Zover ik jou ken zal dat ook weer verrassend en mooi zijn :)
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vrolijke, gezellige plaatjes van mooie creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alles is even mooi... Leuke onderzetters en gepimt blik, en wat een leuk kado voor een brandweerman!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige onderzetters leuk om te zien de andere dingen zien er ook weer mooi gemaakt uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Doe jij ook mee mat die rage haken ha ha niks voor jou eigenlijk!
    Je onderzetters hebben vrolijke kleurtjes!
    Aparte opdracht die stropdas en boxer leuk!
    En een mooi tuniek met die giraffen,ben benieuwd naar je andere creaties!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoor! Bezige bij! Ben benieuwd naar de rest ;-)

    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige fleurige onderzetters heb je gemaakt en dat blik vind ik ook weer zo leuk bedacht van je, die gave bezit ik nou echt niet hoor, daarom vind ik het ook altijd leuk om elke keer weer bij jou te kijken wat je nu weer verzonnen hebt.
    Je ander naaisels zijn ook weer leuk om te bekijken: grappig die boxer, dat zal wel gewaardeerd worden.
    Ben benieuwd wat je nog meer hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk blik!! En die tuniek is ook super. Heb toevallig gisteren naar diezelfde stof gekeken, misschien toch maar kopen... Ben benieuwd naar wat je nog meer voor ons in petto hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk allemaal, vooral het tuniekje, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben je toch overstag gegaan om mee te doen met de deken?
    Lekker vrolijke haaksels en blik. Ik wist niet dat je een stropdas kan breien.
    Tuniek is ook weer super met dat gave stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. die onderzetters en blik zijn leuk geworden zeg! wat maak jij toch altijd veel. mooi! liefs Paula

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!