zaterdag 1 september 2012

ABC 80, sjaal & nog meer..

 Een tussendoor jasje van een rekbare jeansstof met binnenin een heerlijk zachte soepele borgachtige stof. Die kocht ik eigenlijk ergens anders voor maar bij thuiskomst was de kleur toch te afwijkend dus van plan veranderd en deze jeansstof erbij gekocht. De mouwen zijn van een Oililystofje. Als patroon gebruikte ik ABC 80.
 Deze nieuwe Stenzo stof was het laatste stukje v/d rol . Meegenomen en een bijpassende trico uit de voorraad erbij gezocht. Binnen no time een leuke sjaal. Hier volgen er nog meer van!

 Nog meer lunchtasje! Eén voor bij het bruine jasje, zie de foto hierboven, met een éénvoudig hartjes borduur. De binnenkant ook weer van Oililystof. Op de andere foto zie je mijn handige knijpertjes! Toen ik ze kreeg wist ik niet precies wat ik ermee moest,maar wat zijn ze handig! Zekere met geplastificeerd katoen, leer ect. Ik gebruik ze dus zoveel,echt een aanrader!
Op de foto hieronder nog twee lunchtasje van een restje postzakken stof, de ene voorzien van borduurtjes helemaal in de stijl v/d stof de ander zonder.
Ook nog een stel zakdoekenhoesjes gemaakt,allemaal v/d fancyfair van school.
 Van de laatste restjes postzakkenstof nog twee memo omslagboekjes gemaakt,voorzien van bijpassende borduurtjes, en een etui. Nu is de stof helemaal op! Ik ben nu nog meer restjes aan het verwerken ook nog voor de verkoop op school en met een winterjas,nu voor mezelf. Fijn weekend!

11 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer een hoop leuke dingen gemaakt!
    De jas is écht prachtig! En ook die sjaal! Heel mooi allemaal!

    groetjes,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jemig wat naai jij een eind weg zeg!!! prachtige spullen ook nog eens, very nice
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig weer allemaal! Heerlijk om over je blog te struinen :-)
    Ze boffen maar op de fancy fair! ;-)

    Liefs..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kwijl, kwijl.....:-) Wat een supergave dingen heb je weer gemaakt.Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waar haal je de tijd toch vandaan? Prachtige creaties weer! Dat zal vast een goede opbrengst gaan geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een werk, jassen naaien vermijd ik een beetje, geen idee waarom. Misschien deze winter maar eens kijken.... Er komt binnenkort ook postzakkenstof. Dus eindelijk kunnen we de stof gewoon aan de meter kopen. Leuk voor een rok. Je postzakjuweeltjes vervelen nooit. Mooi gedaan! lieve groet Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige dingen! Die lunchtasjes zijn ook gaaf! Je bent maar weer druk geweest! Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie dingetjes met die postzakken stof...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige jas zeg ik heb dat patroon ook maar heb er nog nooit zo'n leuke jas ingezien, echt heel leuk gedaan, krijg helemaal zin in de winterkleding,zit hier ook met allerlei patronen heerlijk!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow wat een stuk voor stuk weer mooie creaties. Ik vind de jas met sjaal en tas ook erg goed geslaagd. Je dochters boffen met zo'n crea-mama!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!