donderdag 2 augustus 2012

Luiermapje, bijpassende handdoek & plof kussen

 Een luiermapje met bijpassende handdoek met Woezel & Pip gemaakt/geborduurd.
Gedigitaliseerd door mijn lieve collega,dank je! Ze borduren prima. De opdrachtgever is er erg blij mee.

 Een groot 'plof'kussen Ik kwam dit idee tegen in de Knippie juni/juli 2011. En het lijkt me erg comfortabel voor ons kleine oppas neefje die binnenkort komt.
Het kussen kan ook als zitzak gebruikt worden.
De boom met bladeren,vogeltjes en appels is van fleece gemaakt,de rest is van katoen. incl de binnenzak. Die is opgevuld met tempex korrels. Je wil niet weten hoe mijn keuken incl.mezelf eruit zag na het opvullen: alsof er een enorme sneeuwbui overgekomen was.
Ik twijfel of er teveel in zit maar het schijnt nog iets in te zakken dus even uitproberen. Het is er zo uitgehaald!

10 opmerkingen:

  1. Wat leuk allemaal. Vooral die zitzak/poef vind ik super gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig idee, zo'n zitzak voor de kids. En de stofjes zijn ook prachtig !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer leuke dingen gemaakt zeg! Heerlijk om op zo'n klein mannetje te mogen passen.Groetjes vanuit de polder. Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wow wat een leuke zitzak, plofkussen :). Ja ik ken dat spul, onze zitzak was wat uit aan het zakken en heb er wat piepschuim in gedaan, gewoon verpakkingsmateriaal, maar dan klein gemaakt en man dan zit je echt onder hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie zitzak heb je gemaakt,wat een creativiteit..... mooie stof heb je ervoor gebruikt, die viltapplicatie komt erg mooi uit zo.Dat luiermapje heb je ook mooi gemaakt, leuke borduur op. Succes met je kleine neefje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. fantastische zak, kussen, boom.... hh erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die luiertasje wil ik nog steeds maken, leuk setje geworden zo! groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een goed idee van die zitzak!! Super leuk gemaakt!De luiermapjes zien er ook schattig uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!