maandag 30 januari 2012

Ottobre babyjasje




 Van de Amelie's  was nog wat stof over dus een mini jasje gemaakt (mt.62),opgeleukt met wat borduurtjes. Komt uit de Ottobre herfst 2009. Alleen de licht roze rits vind ik niet mooi staan,ik denk dat ik er een rand overheen zet,net als het blauwe gegolfde randje op de capuchon,of gewoon van dezelfde stof. Deze rits lag nog in de voorraad maar ik had beter een meer bijpassende kunnen kopen...
En een klein lief nichtje in huis en een nieuw fototoestel ...reden genoeg om te experimenteren!

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke fleurige jas. Ik heb toevallig net de stof besteld om er een amelia van te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh die voetjes! Schattig! =)
    Lief jasje... geniet er maar lekker van ;-)

    groetjes.. Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker warm en vrolijk jasje heb je gemaakt, ik snap wat je bedoelt met de rits,je wil graag een kledingstuk afmaken en achteraf denk je, had ik nou toch maar wat meer geduld gehad. Zo'n gegolfd randje is inderdaad een slimme oplossing. En wat een schattige foto's, vooral die van de voetjes!

    groetjes, Elske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig jasje zeg, en ook ik snap het ritsjes verhaal, wij hebben hier ook geen winkeltje waar ik zo even naar toe kan fietsen. Leuk stofje heb je gebruikt, en wat een leuke foto's van je nichtje.
    (wij hebben 1 hondje verkocht)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk jasje! En je bent weer heerlijk creatief bezig geweest met de borduurtjes. Lekker genieten van dit mooie meisje!
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een geweldig stofje! Ik vind hem bij de Amelies ook al zo mooi. Ik denk ook dat een blauw randje bij de rits wat mooier staat, dan valt hij minder op ;).
    Wat schattig zo'n klein beebje weer! Gezellig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och zo schattig! Dit is echt fantastische stof, je amelies waren ook al super, maar dit jasje is echt mooi geworden! Ik had er ook wel een andere rits in gestoken, maar daar vind jij vast wel een oplossing voor!

    groetjes,
    Vicky

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah wat een schattige fotos! Is ze een beetje zoet bij tante?
    Leuk dat je nog zo'n lief Amelietje it het restje kreeg getoverd.
    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dat jasje is echt mega schattig! geweldig die details allemaal qua borduurtjes! mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtjasje, supercombi! misschien was een blauwe of rode rits beter geweest maar die verstop je wel achter een rand zoals op de kap

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk jasje :-) Het kleine nichtje is heel tevreden en blij erin!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!