dinsdag 18 oktober 2011

Ottobre jas en kussentje.



Pfff de jas is af!(uit Ottobre 5/2011) Het heeft enige moeite gekost om dit tot een goed eind te brengen.Het overnemen was al heel lastig ,echt een wir war aan lijntjes, bijna niet te zien(of moet ik een bril?!) Toen de stof,die moest helemaal afgewerkt worden,wat ik normaal niet doe met bij een jas met voering.Maar het rafelde onder mijn handen weg. Ook de beschrijving heb ik gelaten voor wat die was. Het was een tijd geleden dat ik me dwong om iets af te maken achter mijn machines. Maar nu ben ik blij met het eindresultaat.gelukkig heb ik het niet in de hoek gesmeten,wat ik af en toe wel wenste! En het  a la Pip borduurtje na wat aanpassingen nogmaals geborduurd,en een gezellig kussentje van gemaakt voor op de bank.Dank je Cindy voor het digitaliseren!

12 opmerkingen:

  1. Super mooi die jas, een heel erg mooi stofje. Staat je erg mooi!
    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke jas, en ook hele mooie stof! Leuk om op model te zien, spreekt veel meer. Op naar de poncho?
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De jas is mooi geworden, zeker als je bedenkt dat het stofje gewoon onder je handen weg rafelt dan is het dus vervelend verwerken.

    Heel knap dat je het niet in de hoek heb gegooid c.q. gelaten.

    Hij staat je mooi, en in die kleur kan je lekker wisselen met kleurtjes sjaals.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige jas! Hij staat je ook erg leuk! Je bent eerder dan ik ;) Mijn jas is bijna klaar, maar moet me er ook een beetje toe zetten. Alleen de voering nog....
    Het kussentje is ook erg lief! Weer prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat mooi zeg! knap gemaakt hoor, en het staat je geweldig!
    Het kussen is ook prachtig, het borduurtje is geweldig gemaakt door Cindy!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super, dat is echt een topper! Heel mooi geworden, het staat je prachtig en ik vind de stof ook zo goed gekozen! Goed dat je hebt doorgezet, veel draagplezier :-)
    Groetjes,
    Esrosa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk draagbare jas heb je gemaakt.Knap hoor zo'n groot werkstuk. Hij staat je heel erg leuk. Leuk om te lezen dat je ook een sjaalmens bent. Hier nog ééntje.
    Ik heb het patroon ook bekeken maar vind het veel te ingewikkeld. Ook de patroonlijnen kan ik niet meer zien helaas.Veel plezier met je jas. Ook complimenten voor je kussentjes. Wat een prachtig Pip motief zeg..
    Groetjes van Riny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige jas zeg! Daar zul je vast veel plezier van hebben!
    Groetjes, Klazina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige jas geworden. Staat je heel goed!
    Gelukkig niet in de hoek beland!

    En wat een schattig kussentje geworden, super!'

    Grt. Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb gisteren iets uitgeraderd uit dezelfde Ottobre en begrijp wat je bedoeld. Wat een lijnen, zeg! Maar goed, je jas vind ik heel erg mooi geworden. Het model staat je erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!