zaterdag 27 november 2010

Úilen' ABC 111




De ABC 111 jas.In de uiltjesstof van FM die ik op de Sancho dag scoorde.In combinatie met de nieuwe borduurserie van http://www.applicatie-en-zo.nl/. Winteruiltjes.Ik mocht ze proefborduren!Een hele leuke serie!Ik heb ze in pittige kleurtjes geborduurd en juist in een rustige  sobere uitvoering.Het kan dus beide.De jas is wel gevoerd anders zou het echt niet warm genoeg zijn.Al vind ik het halsje nog vrij open op de fiets.Maar de bijpassende sjaal lost dit 'probleempje'vanzelf op.En de mouw is niet erg ruim.Bij de jas van haar zus ga ik dit iets ruimer maken.Het komt misschien ook omdat het patroon geen voering gebruikt.Het petje komt van een oud Roos patroon.
Deze jas draagt ze inmiddels al een paar weken met plezier.

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke jas is dat geworden! De achterkant is geweldig met die vakken en mooie borduurtjes!

    Ik vind die uiltjesstof zo lekker vrolijk!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is die mooi geworden zeg! Heerlijk vrolijk en de achterkant is echt heel erg gaaf zo!
    Groetjes,
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige set is het geworden met de jas!! En de borduurs zijn ook superleuk.

    Groetjes, Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg gaaf deze jas! Ik had de borduurtjes al gezien bij applicatie en zo! En was er ook helemaal weg van! Jij hebt er ook iets moois van gemaakt!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat supervrolijk zeg, echt een blikvanger heel mooi!

    Petra.. x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi uniek stukje werk! Achterkant vind ik wel een knipoogje naar het Spaanse merk..

    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!