woensdag 22 september 2010

Setje compleet.




Toen het 'pipi'vestje af was kwam ik op het idee om van de stof van het belegje nog wat te maken.Aangezien deze dame het liefst gemakkelijke zittende kleding draagt is iets rekbaars perfect voor haar.
Het is een shirtje uit de Ottobre :herfst 2009 en de Taschenrock van Fm.Die maakte ik al eerder voor haar. Dit rokje draagt zo lekker en hij oogt niet echt netjes.Precies goed want dat past echt niet bij haar.Om het rokje toch een wat winters uiterlijk te geven heb ik het onderste biesje van de stof van het vestje gemaakt.Het vestje is nu trouwens heerlijk als jasje.


14 opmerkingen:

  1. Het ziet eruit als een heerlijk draagbaar setje. Mooie stofjes heb je gebruikt. de stippen van de Sancho-avond of niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk setje heb je gemaakt! Ik ben fan van paars ;-) Erg grappig dat je de ballon op de capucon hebt gemaakt en dat pippi op het rugpand zit, daar heb je goed over nagedacht :D

    Groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke set geworden! Prachtig gecombineerd!
    Ben ook erg benieuwd hoe de sjaal gaat worden, ziet er ook al zo leuk uit.

    Grt. Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg gaaf. Wat een mooie stoffen en kleuren zo bij elkaar. Super!
    Groeten Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk setje is dat geworden.

    De dame in kwestie zal wel tevreden zijn niet??

    Staat haar erg leuk!

    Dat zwarte bloemetjesstof(rekbaar) zou ik ook wel voor mezelf willen. Precies mijn smaak!!

    Mooi gedaan!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik was al benieuwd naar jouw versie van het shirt. Leuke comfortabele set is het zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje wat gaaf!!! Ik heb van de bloemetjesstof het blauwe katoentje... misschien ook eens combineren mete en leuke stip. Ik vind het helemaal geslaagd!
    Groetjes,
    Crafty Mama
    Elizabeth
    p.s. ik zal zo even mijn adres doormailen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt heel erg leuk geworden! Helemaal samen met het pipi vest! Ze zal het setje vast graag aan willen!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk zo samen!! Mooi gemaakt.. doe mij ff wat van die zin van je mee ;-)

    groetjes.. Petra x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superleuk setje! En wat een geweldig patroon die Taschenrok!!! Zo jammer dat ze hier of geen strakkere rokken willen of helemaal geen rokken willen :-(.

    Groetjes, Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie combinatie en de zwarte stof vind ik echt super mooi.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een vrolijke winterset, die zit zo te zien heerlijk!! Ik vind de combinatie van al die stofjes, licht en donker zo leuk bij elkaar. Super!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie set! Heel erg mooie combinatie van stoffen hoor!

    gr
    Vicky

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig!! Mooie stof combi en super leuke borduurtjes!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!