zaterdag 8 mei 2010

zomers wikkelvestje en een zomerliefde




Het lag al weken geknipt,maar steeds kwam er van alles tussen... gisteren toch weer eens even tijd gehad om óntspannen'en niet verplicht te naaien.
Het vestje komt uit de Knippie zomer 2008,en ik had nog wat restjes over dus nog een zomerliefde erbij gemaakt,met een applicatie van applicatie en zo.
Als het dametje vanavond zin heeft zal ik het nog even op model laten zien.
De gebloemde stof had ik voor 2,50 een meter,neemt net een dame voor me 3 meter,bleef er nog 80 cm.voor me over...ach het is ook wel leuk om een beetje te passen en meten met stofjes,en de gestreepte stof is van een legging van mezelf,zat een gat in,maar het was zo'n heerlijke trico,dat ik 'm hierbij gebruikte.Al met al een vrij klassiek stelletje voor mijn doen, en bijna voor niets!
De legging maakte ik vorig jaar al,maar kan er goed bij.

4 opmerkingen:

  1. Leuk stofje!!
    Hebben julli volgende week ook open boederijdag??? Hier in het dorp diversen dacht ik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige blog heb jij, heb er van genoten hoor. Je hebt er een volger bij.Kom je ook even bij mij langs...?

    Groetjes Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk geworden. Altijd leuk als je iets leuks kan maken en het heeft bijna niets gekost. Fijne moederdag.
    Groeten Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een plaatje van een set! Het stofje vindt ik bijzonder mooi en je hebt perfect de andere stofjes erbij gekozen! En dat met zo'n klein lapje. Mooie details heb je gemaakt op het setje!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!