zaterdag 15 augustus 2009

Trouw kussen







Alweer een kussen voor een bruiloft.



Kijk altijd even naar de kaart,en wat de gever in gedachte heeft.



Ditmaal oud rood,en niet teveel poespas.



Kan ook. Toen de letters erop stonden wist ik het even niet meer, maar toen ik de ringen in dit hart zetten was het goed.



De ringen borduur ik met boven en onder draad goud.



Dan komt het er mooi op te leggen.



Moest ik alleen het kussen nog in elkaar naaien,was er iemand zo leuk om met bramen handen eraan te zitten,grrrr,gelukkig kreeg ik het eruit.



En ach ze waren wel zo lief om ze voor mama te plukken dus ja...



De lapjes voor de kussen haal ik altijd bij kwantum of decohome,



meestal rond een euro.



Afval van gordijen,zo blijft het voor de klant ook betaalbaar.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!